Chcesz być na bieżąco
z rabatami, promocjami oraz akcjami specjalnymi?
II. Realizacja zamówienia
- Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie internetowej.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja Kupującego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku, gdy dane podane przez Kupującego są niepełne, błędne lub wzbudzające wątpliwości co do ich prawdziwości. Podanie numeru telefonu komórkowego nie jest obowiązkowe. Jednakże w przypadku wątpliwości bądź problemów z realizacją zamówienia podanie numeru telefonu ma na celu ułatwienie o przyspieszenie postępowania.
- Do każdego zamówienia towaru dołączana jest faktura VAT.
- W przypadku gdy przesyłka jst prezentem i jest wysyłana bezpośrednio do osoby obdarowanej - nie załączamy do niej rachunku. W przypadku takim rachunku jest wysyłany listownie do osoby składającej zamówienie.
- Od chwili złożenia zamówienia Kupujący może anulować lub zamienić zamówienie tylko w dniu jego złożenia w, w godzinach 9-16, od poniedziałku do piątku. Zamówienie składane w dni świąteczne oraz w soboty i niedziele można zmienić lub anulować wyłącznie w przypadający najbliższy, kolejny dzien roboczy. Aby anulowac lub zmienić zamówienie należy kontaktować się pod numerem telefonu 042 000 00 00 bądź e-mail biuro@contec.pl.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
III. Wysyłka
- Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji (czas od momentu złożenia zamówienia do wpłynięcia należności + czas dostawy).
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenia czasu dostawy z przyczyn nieleżących po stronie sklepu.
- Koszt dostawy dla Kupującego zależy od formy zapłaty, wartości oraz wagi zamówienia.
- Istnieje możliwość dokonania płatności za zakupiony towar w momencie otrzymania przesyłki do rąk kuriera, tzw. za pobraniem, lub on-line - e-przelewem lub kartą. Przy wyborze płatności przelewem lub kartą, zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie uzyskania przez sklep informacji od operatora o dostępności środków na zapłatę za towar.
- Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera lun listonosz. W razie stwierdzenia, uszkodzenia czy niezgodności zawartości paczki z zamawianym towarem, Kupujący ma obowiązek zgłoszenia tego faktu kurierowi/listonoszowi - spisania stosownego formularza i niezwłocznego skontaktowania się ze sklepem.