Potrzebujesz pomocy?
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Napisz do nas: info@contec.pl
Zadzwoń: tel.: (42) 227 11 40
Skontaktuj się przez Live Chat.
Wszelkie pytania proszę kierować do Biura Obsługi Klienta: e-mail: info@contec.pl, telefon: 42 227 11 40, Adres: Ul.Księdza Kazimierza Janika 4 95-050 Konstantynów Łódzki w godz.: 8:00 – 16:30 (pon. – pt.).
Aby zalogować się na nowej stronie należy wejść w zakładkę LOGOWANIE. Wpisać adres email używany do korespondencji ze sklepem, oraz stare hasło.
W naszym sklepie mogą zrobić zakupy tylko firmy. W tym celu przy rejestracji trzeba podać pełne dane firmy.
Nie. Wszystkie podane ceny w sklepie internetowym Contec, są cenami netto.
Ceny w Euro są stałe, ceny w złotówkach zmieniają się w zależności od bieżącego kursu. Za cenę wiążącą do zrealizowania zamówienia uważa się cenę obowiązującą w dniu złożenia zamówienia.
Aby sprawdzić status zamówienia, proszę zalogować się na naszej stronie internetowej. W zakładce MOJE KONTO w dziale TWOJE ZAMÓWIENIA widoczne są wszystkie zlecone przez Klienta zamówienia, a przy każdym z nich znajdują się informacje - na jakim etapie realizacji jest obecnie zamówienie.
TAK. Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 13:00 i towar znajduje się na magazynie Sklepu zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu.
Sklep oferuje dwie formy płatności: za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Klient może również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską, płacąc kurierowi przy odbiorze paczki. Możliwy jest również dla stałych klientów sklepu - odroczony termin płatności za zamówienie w ustalonym terminie. W celu uzyskania więcej szczegółów na temat tej formy płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta.
Nasze paczki wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej S.A..
Poczta Priorytet - 8 zł netto; DHL - 19 zł netto; koszt pobrania – 8 zł netto
W przypadku przesyłek krajowych koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu.
Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę dostawcy, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.
Zamówiony towar może być już na następny dzień u Państwa (dotyczy zamówień złożonych do godziny 13:00 i towar znajduje się na magazynie sklepu). Towar wysyłany za pośrednictwem kuriera dostarczany jest w ciągu 24 h natomiast towar dostarczony przez Pocztę Polską w ciągu 1 – 3 dni roboczych.
Tak. Jest możliwość realizacji przesyłki i odbioru własnego w naszej siedzibie w Konstantynowie Łódzkim
Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby – Ul.Księdza Kazimierza Janika 4 95-050 Konstantynów Łódzki- od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.
Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu drogą telefoniczną: Biuro obsługi Klienta (42) 227 11 40 oraz e-mailem: info@contec.pl.
Niestety nie, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę Vat, nie ma możliwości wystawienia paragonu.
Nie. Na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy: - od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych; - od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT; - od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.
Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi być większa niż: 300 zł netto. Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę.
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały wprowadzone do realizacji. Złożone zamówienie może być anulowane drogą telefoniczną: Biuro obsługi Klienta (42) 227 11 40 oraz e-mailem: info@contec.pl.
Tak. Wystarczy wysłać na adres e-mail: info@contec.pl, adres korespondencyjny lub elektroniczny, na który ma być wysłany katalog z ofertą.
Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu drogą telefoniczną: Biuro obsługi Klienta (42) 227 11 40 oraz e-mailem: info@contec.pl.
Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.
Proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę NEWSLETTER (w dolnej części strony), następnie w przejść do zakładki „WYPISZ SIĘ”, proszę wpisać swój adres e-mail LUB w otrzymanym newsletterze na dole jest link, który należy kliknąć, aby zrezygnować z otrzymywania newslettera.
TAK. W celu złożenia zamówienia należy wpełnić formularz ZAMÓWIENIA NIESTANDARDOWEGO.
NEWS
Zobacz najnowsze wydarzenia w branży : targi, seminaria, nowości
KATALOG ON-LINE
NOWY katalog produktów !
KATALOGI MASZYN I BROSZURY
Znajdź interesującą Cię część zamienną lub akcesoria - wszystko pod ręką !
WYSZUKIWARKA IGIEŁ
Jakie igły pasują do Twojej maszyny ?